Lagermedarbejder med ansvar for registrering og håndtering af indgående varer

 

Er du struktureret, ansvarsbevidst, detalje orienteret, trives i rutine arbejde og har de hurtige sko på - så har vi jobbet for dig.

Hos DiModa er vores opgave at give kvinder den bedste oplevelse for onlineshopping af kvindetøj. Her kan den almene kvinde finde alt slags tøj til både hverdag og fest, til en overskuelig pris samt god kvalitet fra store internationale tøjmærker. Vi sætter altid kunden i centrum, lige fra det første klik på webshoppen til pakken er leveret dagen efter - og til den opfølgende kundemail, hvor kunden bliver båret igennem et univers af lækre styles og får masser af inspiration.

Vi har netop udvidet vores forretning, og har derfor meget travlt på vores pakkelager i Kvistgård. Derfor søger vi en fuldtids medarbejder til vores team hvor du får ansvaret for alle vores indgående varer. 

Vi søger derfor dig som en ny kollega hos DiModa Clothing, hvor du er den ansvarlige til at holde overblik over alle indgående leverandør ordre fra vores indkøb, sikre at de rigtige varer registreres i vores system og sætter en ære i kvalitet i dit arbejde.

Vi er et lille og ungt dynamisk team som har vokseværk, hvor tingene går stærkt og vi holder altid humøret oppe.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:  

  • Modtagelse og genopfyldning af vores varesortiment.
  • Gennemgang af leverandør ordrer for evt. fejl
  • Start oprettelse og klargøring af nye varer
  • Kommunikation med vores danske leverandører
  • Priskorrigering af eksisterende varer
  • Håndtering af varer som skal sendes retur til leverandør
  • Pluk og pak af ordrer
  • Returhåndtering
  • Diverse ad-hoc 

 

Du er som person: 

  • Selvstændig, selvtænkende og selvkørende
  • Yderst struktureret og ansvarsbevidst
  • Kan have flere bolde i luften og give opgaver videre til dine kollegaer
  • God til at holde hoved koldt i travle situationer
  • Omstillingsparat
  • Pligtopfyldende
  • Har et godt overblik
  • Lærenem
  • Jobbet er blanding aktivt og stille siddende
  • Og vigtigste af alt har et godt humør og er en god kollega

 

Det er en fordel men ikke et krav hvis du har:

  • Tidligere lager erfaring (gerne med ansvar for varer kontrol)
  • Kender til Shopify

 

Vi tilbyder:

  • En god arbejdsplads i et ungt dynamisk miljø
  • Gode kollegaer
  • Uformel omgangstone
  • Arbejdstider i hverdagene fra 08-16 med flekstid
  • Vi ser muligheder i de personer vi har ansat og videreudvikler dem gerne
  • Favorable personalegoder
  • Og en rigtig god kaffe ;)

 

Hos DiModa betyder det meget for os, at vores medarbejdere har det godt, og at vi alle trives i et travlt og meget dynamisk miljø. Tonen er altid god, musikken er høj og smilene er brede.

 

Praktisk: 

Jobbet er en fuldtidsstilling (37,5 time) i hverdagene.

Arbejdspladsen vil være på Oldenvej 33, 3490 Kvistgård (Nordsjælland)

Vi ser frem til at modtage din motiveret ansøgning samt CV på mail: job@dimoda.dk

Har du spørgsmål til den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på job@dimoda.dk eller på telefon 2392 9991 til Nikoline Kofod.

 Vi holder løbende samtaler og går efter opstart hurtigst muligt, når vi har fundet den rette kandidat.