Ingen produkter i indkøbskurven
Varen reserveres først til dig, når du har klikket ‘betal’ ved sidste trin i dit køb. Derfor kan du være uheldig at en anden har nået at gennemføre købet på den sidste vare, inden du har færdiggjort købet.
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse skyldes det som oftest en tastefejl i din email adresse. Kontakt kundeservice (kundeservice@dimoda.dk) for at få ændret din angivne email adresse og få eftersendt ordrebekræftelse.
Er den angivne email adresse korrekt bedes du tjekke spamfilteret samt din indbakke til uønsket mail.
Hos DiModa kan du betale på 3 forskellige betoder:
Vi tager ikke imod kontant betaling, betaling pr. faktura/bank overførelse eller pr. efterkrav.
Vi tilbyder desværre ikke at reservere eller holde specifikke varer for kunden.
Så snart du har placeret din ordre behandles den hurtigst muligt. Vi bestræber os på 1-2 dages levering og kan ikke udskyde specifikke ordres afsendelse.
Så snart du har placeret din ordre behandles den hurtigst muligt. Vi bestræber os på 1-2 dages levering og pengene trækkes så snart din bestilling afsendes. Ønsker du en bestilling annulleret skal du kontakte kundeservice på: kundeservice@dimoda.dk hurtigst muligt og afvente bekræftelse på, hvorvidt annulleringen har fundet sted (hvis muligt) hvis pakken allerede er pakket, så kan vi ikke annullere ordren.